.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمپ 15 واحد صنفي متخلف در مازندران

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي مازندران گفت: در اجراي طرح بازديد و کنترل اصناف و نيز ارتقاي امنيت اجتماعي طي هفته جاري، 14 واحد صنفي متخلف استان توسط نيروي انتظامي پلمپ شد.

سرهنگ اسماعيل نوري افزود: در اجراي اين طرح 96 نفر از متصديان واحدهاي صنفي متخلف دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي استان شدند.

وي با تشريح کشفيات در اجراي اين طرح اظهار داشت: در بازديدهاي به عمل آمده از چندين واحد صنفي در سطح مازندران 228 دستگاه کيس رايانه حاوي تصاوير و برنامه‌هاي ممنوعه،20 هزار و 913 حلقه سي دي غير مجاز، چهار هزار و 251 حلقه فيلم مبتذل، 356 قطعه صور غير مجاز و 185 حلقه نوار کاست حاوي موسيقي غير مجاز کشف و ضبط شد.

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي مازندران با بيان اينکه اين طرح به‌طور همزمان در سطح استان به مرحله اجرا در آمد، تصريح کرد: با اجراي اين طرح مأموران پليس اطلاعات در شهرستان‌هاي تابعه موفق به کشف 11 هزار و 482 ليتر مشروبات الکلي دست ساز و يک‌هزار و 102 قوطي انواع مشروبات الکلي خارجي شدند.

سرهنگ نوري همکاري با پليس در شناسايي و دستگيري عوامل سودجو و عاملان تهيه و توزيع مشروبات الکلي و اشاعه دهندگان فرهنگ هاي مبتذل را يکي از راه هاي جلوگيري از هرگونه ناهنجاري اجتماعي دانست و از مردم خواست هرگونه اطلاعاتي را در اين زمينه به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اعلام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.